•  
  •  

FAQ en online hulp

_

Hoofdstuk 1: Hoe reserveren?

Hoe de beschikbaarheid controleren of een prijsopgave krijgen?

De beschikbaarheid controleren of een prijsopgave krijgen, is heel eenvoudig! Ga naar onze websi, klik op de knop "Zoek een camping" bovenaan op het scherm, ... en maak je keuze. Je kunt ook ons contacteren of rechtstreeks contact opnemen met het campingdorp.

Hoe een verblijf reserveren?

Je kan een verblijf reserveren:

  • via onze website, klik op de knop "Zoek een camping" bovenaan op het scherm en vul het online reserveringsformulier in. De reservering gaat snel en de betaling met de bankkaart is beveiligd.
  • per telefoon door te bellen naar onze reserveringscentrale op +33 (0)4.66.739.739 (beveiligde betaling met bankkaart).
  • Per telefoon door rechtstreeks te bellen naar het campingdorp

Je moet altijd volgende informatie invullen op het reserveringsformulier: naam en voornaam, geboortedatum van iedere persoon, je adres, telefoonnummer en e-mailadres.

De reservering wordt effectief en bevestigd na akkoord van het campingdorp na de ontvangst van een aanbetaling van 25%. Meer details vind je in de Algemene Verkoopvoorwaarden.

De reserveringen verbinden Yelloh! Village enkel wanneer Yelloh! Village ze heeft aanvaard, wat Yelloh! Village vrij staat te doen of te weigeren in functie van de beschikbaarheid, en meer algemeen, in functie van alle omstandigheden die de uitvoering van de gemaakte reservering zouden kunnen verhinderen. Yelloh! Village stelt verblijven voor die bestemd zijn voor gezinnen in de traditionele zin van het woord en de accommodaties zijn daar ook voor ontworpen. Yelloh! Village behoudt zich het recht voor iedere reservatie te weigeren die indruist tegen dit principe of die dit principe probeert te omzeilen.
De reservering van een kampeerplaats of een accommodatie is strikt persoonlijk. Je mag in geen geval onderverhuren, noch je reservering overdragen zonder voorafgaandelijke toestemming van het campingdorp.

Minderjarigen moeten in het gezelschap zijn van hun ouders of wettelijke voogden.

Hoe meerdere accommodaties of kampeerplaatsen reserveren?

De online reservering laat toe om tot 2 staanplaatsen of huuraccommodaties in één reservering te boeken. Indien je wenst dat deze accommodaties zich naast elkaar bevinden, kun je gebruikmaken van de optie ‘keuze van staanplaats' die sommige dorpen aanbieden en dien je deze optie aan te vinken tezamen met je wens voor logies naast elkaar. Indien het dorp deze mogelijkheid niet aanbiedt, gelieve je vraag dan te formuleren in het vak opmerkingen. Afhankelijk van de beschikbaarheden zal de Yelloh! Village camping aan je wensen voldoen.

Iedere reservering van méér dan 4 accommodaties door dezelfde fysieke persoon of door verschillende fysieke personen, die elkaar kennen en zich tezamen verplaatsen met dezelfde motieven, op dezelfde verblijfsdata en in hetzelfde Yelloh! Village, wordt beschouwd als een groepsreservering.

  • De voorgestelde accommodaties op de commerciële website van Yelloh! Village zijn uitsluitend bestemd voor individuele klanten.
  • Voor iedere aanvraag voor een groepsreservering, gelieve telefonisch contact op te nemen met ons of met het Yelloh! Village van je keuze. Het gecontacteerde Yelloh! Village behoudt zich het recht voor je boekingsaanvraag te bestuderen vóór de aanvaarding of de weigering daarvan.

Kan ik het nummer van mijn kampeerplaats kiezen?

Bepaalde dorpen bieden de optie ‘keuze van staanplaats' aan, het volstaat dan om deze optie aan te vinken tijdens je reservering en het nummer van de gewenste staanplaats of je voorkeuren aan te geven in het vak ‘opmerkingen'. Deze optie wordt gefactureerd (zie de tariefpagina's van ieder campingdorp). Indien het dorp deze optie niet aanbiedt, kun je toch je voorkeuren aangeven in het vak ‘opmerkingen' van je reserveringsformulier. In de mate van de beschikbaarheden zal het campingdorp je de staanplaats toekennen die het best aan je wensen voldoet.

Is het mogelijk een optie te nemen op een verblijf?

Neen, het is niet mogelijk een optie te nemen op een verblijf. Iedere reserveringsaanvraag moet vaststaand zijn.

Hoofdstuk 2: De betalingswijzen

Welke zijn de verschillende mogelijke betalingswijzen?

  • De eenvoudigste betalingswijze is de betaling met de bankaart via onze website (Visa, MasterCard, Eurocard en Carte Bleue). De betaling met bankkaart is beveiligd.
  • De andere mogelijke betalingswijzen kunnen verschillen al naargelang het dorp: bankoverschrijving, betaling in 3 keer zonder kosten (hou er rekening mee dat het totale bedrag dient vereffend te worden ten laatste 30 dagen voor de datum van aankomst).
  • 7 dagen voor aankomst is alleen een betaling met creditcard mogelijk

Wat omvatten de tarieven?

De vermelde tarieven zijn geldig voor het lopende seizoen. Ze omvatten de gereserveerde accommodatie en:

  • De kinderanimatie,
  • De avondanimatie,
  • De sportieve animatie (met uitzonderling van de activiteiten waar een toeslag bij vermeld staat),
  • De toegang tot het zwembad,
  • De toegang tot het sanitair.

Onze tarieven omvatten niet:

  • De gemeentelijke toeristenbelasting,
  • De bezoekers of extra personen,
  • Het verblijf van huisdieren,
  • De voorgestelde activiteiten buiten de camping,
  • De consumpties in de bar en het restaurant,
  • De garantie of annulatieverzekering,
  • Supplementaire voertuigen,
  • De toegang tot de Wellnessruimtes en -centra en de Spa & Balneo,
  • De babykit (bedje+stoel),behalve in de huuraccommodaties aangeduid met  of ,
  • De verhuur van lakens, behalve in de huuraccommodaties aangeduid met  of ,
  • De eindschoonmaak van de huuraccommodaties (voor het vertrek) waar je zelf voor instaat of die je op aanvraag kan laten doen tegen betaling, behalve in de huuraccommodaties aangeduid met .

Wanneer wordt mijn rekening gedebiteerd?

Het campingdorp zal een aanbetaling van 25% debiteren op het moment van de bevestiging van het verblijf, d.w.z. doorgaans binnen de 72 uur volgend op je reserveringsaanvraag.

Hoe kan ik controleren of mijn reservering goed geregistreerd werd?

Via internet door te klikken op Mijn reservering terugvinden of door contact op te nemen met de reserveringscentrale op het nummer +33 4 66 739 739 of rechtstreeks met de Yelloh! Village camping waarvoor je gereserveerd hebt.

Wanneer en hoe moet ik het saldo van mijn verblijf betalen?

Wanneer?
Het saldo van je verblijf moet betaald worden 30 dagen voor je aankomst op de camping.

 

Hoe?

  • Via bankkaart: via internet of door contact op te nemen met de reserveringscentrale met je dossiernummer, dat begint met O2009 of 0201, en het nummer van je bankkaart bij de hand. Wij raden ten stelligste aan gebruik te maken van de betaling via internet.

    Je verblijf betalen

  • Via overschrijving: rechtstreers via tussenkomst van je bank met vermelding van je dossiernummer en je naam (voor sommige Yelloh! Village).
  • Met een chèque of Vakantiecheques van het ANCV. Een verzending via aangetekend schrijven rechtstreeks naar Yelloh! Village waarvoor je gereserveerd bebt wordt aanbevolen.

Hoofdstuk 3: Wijziging van een reservering

Wat is de annulatiegarantie?

De annuleringskosten kunnen worden gedekt door de annuleringsgaranties die worden aangeboden door het campingdorp, voor een bedrag van 15 euro incl. taksen per verblijf voor een kampeerplaats of van 3 euro incl. taksen per nacht voor een huuraccommodatie.
Indien voor je vertrek één van de volgende gebeurtenissen plaatsvindt:

  • ernstige ziekte, ernstig ongeval of een overlijden van een familielid,
  • zwangerschapscomplicaties voor de 7de maand,
  • aanzienlijke materiële schade aan je eigendom waarbij je aanwezigheid absoluut vereist is,
  • economisch ontslag,
  • ongeval met of diefstal van je voertuig en/of caravan op het traject om naar de verblijfplaats te komen,
  • annulering of wijziging van de vakantiedata door de werkgever.

Je wordt alle betaalde bedragen terugbetaald (met uitzondering van de franchise).

Meer details vind je in de Speciale overeenkomsten in geval van annulatie.

Hoe annuleer ik mijn verblijf?

Selecteer hieronder de camping waar u uw verblijf hebt gereserveerd: 

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u uw schadegeval te melden via het webportaal voor schadeaangifte www.declare.com/yelloh

Om de aangiftetermijn niet te overschrijden moet u de schade melden binnen 5 dagen volgend op de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden.

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Om uw reservering te annuleren verzoeken wij u om zodra u op de hoogte bent van de gebeurtenis die tot schadevergoeding zou kunnen leiden, contact op te nemen met het dorp, per mail via [MAIL] of telefonisch via [TEL].

Waarom kiezen voor de annulatiegarantie?

Heb je geen annulatiegarantie en annuleer je langer dan 30 dagen voor de aanvangsdatum van het verblijf, dan zal wordt de gestorte aanbetaling gehouden. Het totale bedrag van het verblijf wordt gehouden in geval van een annulatie minder dan 30 dagen voor de aanvangsdatum van het verblijf.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

De klant kan schriftelijk (per post of e-mail) bij de camping om een wijziging betreffende zijn verblijf (data, type accommodatie) op dezelfde camping vragen, op basis van beschikbaarheid en mogelijkheden. Uitstel naar het volgende seizoen wordt niet geaccepteerd. Bij afwezigheid van wijziging dient de klant zich te houden aan de oorspronkelijke reserveringsvoorwaarden of kan hij het verblijf annuleren volgens de voorwaarden van de annuleringsverzekering.

  • Elk verzoek tot verlenging van de verblijfsduur zal op basis van beschikbaarheid en volgens de geldende tarieven worden gehonoreerd.
  • Elk verzoek tot verkorting van de verblijfsduur wordt beschouwd als een gedeeltelijke annulering en is onderhevig aan de voorwaarden inzake annuleringen en vroegtijdig afbreken van het verblijf.

Hoofdstuk 4: Getrouwheidsprogramma

Waarop geeft het getrouwheidsprogramma me recht?

Als je je aansluit bij het getrouwheidsprogramma van Yelloh! Village, dan verzamel je punten die je recht geven op gratis nachten tijdens je volgende verblijven (zie algemene voorwaarden van het programma).
Het programma is volledig gratis.

Hoe krijg ik mijn getrouwheidskaart van Yelloh! Village?

Wanneer je je verblijf voorbereid kan je de kaart rechtstreeks aanvragen via het internet of bij de reserveringscentrale van Yelloh! Village op + 33 466 739 739 ou par mail à yellohplus@yellohvillage.com, of tijdens je verblijf, rechtstreeks bij het campingdorp.
Wanneer je je kaart aanvraagt, zal je bepaalde informatie moeten geven. Iedere wijziging van adres, naam of andere vermelding die mogelijk van belang kan zijn, moet zo snel mogelijk gemeld worden aan Yelloh! Village.

De toetreding tot het getrouwheidsprogramma is vrij en open voor iedere natuurlijke persoon ouder dan 18.

De aansluiting bij het programma kan door de aangeslotene op ieder moment opgezegd worden. De aangeslotene moet daarvoor gewoon een brief sturen naar Yelloh! Village of een e-mail naar yellohplus@yellohvillage.com. De aangeslotene moet ons de kaart teruggeven en alle gespaarde punten zijn dan verloren.

Hoeveel punten heb ik nodig om een gratis nacht te krijgen?

Het aantal punten dat nodig is om een gratis nacht te krijgen hangt af van de gekozen accommodatie (in functie van het aantal kamers en het aantal bloemen):

CategorieënBenodigde punten voor een getrouwheidsnacht
AuthenticClub
Staanplaats van 0 tot 300450
Staanplaats en 560800
Huurverblijf 1 kamer van 0 tot 570850
Huurverblijf 1 kamer 7001000
Huurverblijf 1 kamer 13201540
Huurverblijf 2 kamers van 0 tot 8101200
Huurverblijf 2 kamers 9001300
Huurverblijf 2 kamers 16801960
Huurverblijf 3 kamers van 0 tot 9501400
Huurverblijf 3 kamers 11001600
Huurverblijf 3 kamers 20402380
Huurverblijf 4 kamers van 0 tot 13501700
Huurverblijf 4 kamers 14001800
Huurverblijf 4 kamers 22802660

Je kunt je punten gebruiken voor de accommodatie van je keuze als het saldo van je account voldoende* is. 

*Onder voorbehoud van beschikbaarheid op het moment van de reservering en binnen de toepassingsperiodes van het Yelloh! Plus programma

Hoe worden mijn punten berekend?

Het aantal punten dat gegeven wordt per geconsumeerde nacht hangt ook af van de gekozen accommodatie voor dit eerste verblijf:

CategorieënGecrediteerde punten per overnachting
Staanplaats van 0 tot 45
Staanplaats en 80
Huurverblijf 1 kamer van 0 tot 85
Huurverblijf 1 kamer 100
Huurverblijf 1 kamer 110
Huurverblijf 2 kamers van 0 tot 120
Huurverblijf 2 kamers 130
Huurverblijf 2 kamers 140
Huurverblijf 3 kamers van 0 tot 140
Huurverblijf 3 kamers 160
Huurverblijf 3 kamers 170
Huurverblijf 4 kamers van 0 tot 170
Huurverblijf 4 kamers 180
Huurverblijf 4 kamers 190

Hier volgen enkele regels voor het krediet van de punten:

  • Het aantal toegekende punten is identiek, ongeacht de periode: er wordt geen verschil gemaakt tussen hoog- en laagseizoen.
  • Het aantal nachten waar rekening mee gehouden wordt, is geplafonneerd op 21 nachten.
  • Er worden geen punten bijgeteld voor gratis nachten!
  • Enkel de uitgaven gekoppeld aan de huur van de accommodatie geven recht op punten.
  • De kaart is niet retroactief: je kan geen punten krijgen voor verblijven van voor de datum van de lancering van het getrouwheidsprogramma (13 april 2009).
  • Enkel de accommodaties die door Yelloh ! Village verhuurd worden aan natuurlijke personen als vakantieverblijf kunnen punten opleveren, en dat geldt niet voor verblijven die verhuurd worden aan federerende organisaties. Tour operators, ondernemingscomités, bewoners en verenigingen zijn bijgevolg uitgesloten van dit programma.

Hoe en wanneer kan ik mijn puntensaldo nakijken?

De leden kunnen hun puntensaldo nakijken door de rubriek « Mijn Account » te raadplegen op de website www.yellohvillage.nl, door contact op te nemen met de reserveringscentrale van Yelloh! Village, of door contact op te nemen met het Yelloh! Village waar ze de kaart kregen.
De toekenning van de punten gebeurt automatisch, 16 dagen na het einde van het verblijf. Je moet dus 16 dagen wachten om je puntensaldo te kennen.

Wanneer worden mijn punten gecrediteerd?

Je punten worden 16 dagen na de vertrekdatum uit het Yelloh! Village waar je verbleven hebt, gecrediteerd en verschijnen dan in het detail van je Yelloh! Plus account.

Indien je opmerkingen hebt, nodigen wij je vriendelijk uit ons te contacteren door te klikken op de tab Ons contacteren en de inhoud van je vraag goed te verduidelijken.

Lees de algemene voorwaarden van het Yelloh! Village Plus getrouwheidsprogramma.

Hoe reserveer ik met mijn Yelloh! Plus punten ?

  • Je kan verblijven reserveren met gratis nachten:
    •  door de rubriek "Mijn Account" te raadplegen op de website van Yelloh ! Village www.yellohvillage.nl
    •  bij de reserveringscentrale van Yelloh! Village (+ 33 466 739 739),
    •  rechtstreeks bij het betreffende Yelloh! Village
  • Je kan je punten gebruiken in het Yelloh ! Village en voor de accommodatie van je keuze, onder voorbehoud van beschikbaarheid op het moment van je aanvraag en binnen de toepassingsperiodes van het programma.
  • De reservering van verblijven met gratis nachten dankzij de getrouwheidspunten is geldig tijdens de hele openingsperiode van de campingdorpen, met uitzondering van 1 juli tot 31 augustus ieder jaar en van de Franse kerst- en februarivakantie (zones A, B en C) voor de Yelloh ! Village die ook in de winter open zijn.
  • Voor ieder verblijf moet het minimum aantal gereserveerde nachten groter dan of gelijk aan twee zijn.
  • Het is mogelijk om gratis nachten en betalende nachten aan het geldende tarief aan elkaar te koppelen. In het geval van een dergelijk gemengd verblijf zijn de gratis nachten altijd de goedkoopste nachten van het verblijf. Je kan ook een verblijf reserveren dat volledig bestaat uit gratis nachten.
  • Dat verblijf mag dan maximum 6 gratis Yelloh ! Plus nachten tellen.
  • Let wel, voor een verblijf met gratis nachten moeten de toeristenbelasting en de eventuele opties betaald worden door de klant

Wat is de geldigheidsduur van mijn getrouwheidskaart?

De kaart heeft geen beperkte geldigheidsduur. Werd na 3 jaar echter geen enkele activiteit geregistreerd, dan zal de rekening afgesloten worden. Verder zal ieder frauduleus gebruik van de kaart aanleiding geven tot de onmiddellijke annulering ervan.

Mijn kaart is gestolen, of ik ben ze verloren of vergeten.

In geval van verlies of diefstal kan ze één maal gratis vervangen worden. Er wordt dan een kaart met een nieuw nummer gemaakt en je behoudt je punten Vanaf de tweede keer kost iedere vernieuwing 10€.

Ben je je kaart vergeten, dan is dat niet erg: je puntensaldo wordt automatisch verrekend op het einde van je verblijf op voorwaarde dat je het onthaalpersoneel laat weten dat je aangesloten bent bij het Yelloh ! Plus programma.

Kan ik mijn kaart overdragen aan een derde persoon of twee kaarten samenvoegen?

Daar de kaart persoonlijk is, mag ze in geen geval worden overgedragen. Yelloh! Village geeft de houder van een kaart wel de toelating zijn punten te schenken aan de persoon van zijn keuze Het is dan echter nog steeds aan de houder van de kaart om de reservering te maken. In dat geval moet de houder de reservering maken via de reserveringscentrale (+ 33 466 739 739) of via yellohplus@yellohvillage.com).
Het is onmogelijk om de punten van verschillende kaarten te cumuleren.

Wat moet ik doen in geval van een geschil?

Indien de punten niet worden bijgeteld, kan de klant dit altijd melden aan de reserveringscentrale van Yelloh! Village met voorlegging van zijn factuur.
In geval van een geschil tussen een houder van een kaart en een welbepaald campingdorp kan Yelloh! Village in geen geval verantwoordelijk worden gesteld. In geval van een geschil tussen een houder van een kaart en Yelloh! Village zullen echter enkel de Franse rechtsregels van toepassing zijn. Iedere onenigheid of ieder geschil dat niet in der minne kan worden geregeld tussen de partijen, zal worden voorgelegd aan de rechtbank van Nîmes.

Conform de bepalingen van de Franse wet "op de persoonsgegevens" van 6 januari 1978 beschikken de houders van een kaart over het toegangsrecht tot wijziging, correctie of verwijdering van de hen betreffende gegevens, en over het recht te vragen om de promotie-aanbiedingen stop te zetten. Daarvoor volstaat het een aanvraag aan ons te richten met vermelding van je naam, voornaam en adres, en wel door te klikken op het formulier "Ons contacteren", of per e-mail via yellohplus@yellohvillage.com, of per post naar:
Yelloh ! Village
BP 68 - F
30 220 Aigues-Mortes

De houder van de kaart heeft het recht niet langer deel te nemen aan het programma. Dit moet hij ons schriftelijk melden en zijn kaart moet hij dan teruggeven: alle verzamelde punten gaan dan verloren.

Hoofdstuk 5: Mijn account

Hoe krijg ik toegang tot mijn Yelloh! Plus historiek?

Door te klikken op de tab ”Mijn Yelloh! Village Plus account” krijg je toegang tot je Yelloh! Plus puntenoverzicht en een samenvatting van je account.

De lijnen gemarkeerd met een groene pijl hebben betrekking op de credit transacties van de punten terwijl de lijnen gemarkeerd met een rode pijl betrekking hebben op de debet transacties van de Yelloh! Plus punten.

Hoe vind ik mijn reservering terug?

Niets is eenvoudiger: het volstaat te klikken op de tab Mijn laatste reserveringen

Vervolgens kan je het detail van de reservering raadplegen met de naam, de leeftijd, de persoonlijke gegevens van diegenen die je vergezellen, het reserveringsnummer, de naam van het Yelloh! Village, het type accommodatie, de verblijfsdata, het totale bedrag, het bedrag van het voorschot, het saldo van het verblijf.

Hoe wijzig ik mijn informatie en mijn paswoord?

Dit is heel eenvoudig: ga naar de tab mijn Yelloh! Village Plus account en klik op de knop 

Hoe betaal ik het saldo van mijn reservering?

Wanneer je de details van de reservering bekijkt kan je het saldo rechtstreeks via internet in alle veiligheid betalen met behulp van je bankkaart (bankpas).

Het volstaat te klikken op de knop betaal je saldo

Indien je de voorkeur geeft aan een andere betalingswijze van je saldo dan met je bankkaart, gelieve dan eerst contact op te nemen met het Yelloh! Village waar je gereserveerd hebt.

Hoofdstuk 6: De kinderen

Worden de baby’s meegeteld wat betreft de ontvangstcapaciteit van de accommodatie?

Ja, de baby's worden meegeteld wat betreft de ontvangstcapaciteit van de accommodatie. Het maximum aantal personen dat wordt aangegeven voor de cottage mag niet overschreden worden.

Weet dat op de kampeerplaatsen, kinderen jonger dan 3 jaar het hele seizoen onze gasten zijn evenals kinderen van 3 tot 7 jaar, behalve in juli/augustus!

Zijn er animatoren voor de kinderen van 0 tot 4 jaar?

Neen, de campings uitgerust met een club "Yelloh! Babies" beschikken over aangepaste infrastructuren die voorbehouden zijn voor kinderen jonger dan 4, maar zonder begeleidend personeel. De familie moet instaan voor het toezicht op de kinderen.

Hoofdstuk 7: Je gezelschapsdieren

Zijn huisdieren toegelaten op de naakte kampeerplaatsen?

Gezelschapsdieren zijn toegestaan op de kampeerplaatsen van sommige Yelloh! Village, uitgezonderd honden 1ste en 2de categorie, mits de betaling van een bijdrage.

Zie de lijst van dorpen die huisdieren toestaan op onze website.

Zijn huisdieren toegelaten in de huuraccommodaties?

Sommige Yelloh! Village aanvaarden huisdieren in de huuraccommodaties mits de betaling van een bijdrage, uitgezonderd honden categorie 1 en 2.

Zie de lijst van dorpen die huisdieren toestaan op onze website.

Honden moeten altijd aangelijnd worden. Ze zijn verboden rond het zwembad, in de winkels met voedingsmiddelen en in de gebouwen. Het vaccinatieboekje van de dieren moet bijgewerkt zijn.

Hoofdstuk 8: Allerhande vragen

Hoe kan ik een plannetje krijgen van het Yelloh! Village van mijn keuze?

U hoeft alleen maar naar de algemene informatiepagina van de door u gekozen camping te gaan: alle plattegronden van de Yelloh! Village campings zijn online beschikbaar. 

Beschikken de accommodaties over verwarming, airco?

Sommige huuraccommodaties zijn voorzien van elektrische verwarming of airconditioning (al dan niet omkeerbaar). Op onze website kunt u in de beschrijvingen van onze accommodaties lezen of deze apparatuur aanwezig is. 

Zijn de terrassen overdekt?

Sommige wel. Wil je zeker zijn, lees dan aandachtig de beschrijvingen van onze accommodaties op de website of in de brochure.

Zijn er dekens voorzien in de huuraccommodaties?

Ja, dekens en kussens zijn altijd inbegrepen in de huuraccommodaties.

Wat zijn de openings- en sluitingsdata van de campings?

De openings- en sluitingsdata van de campings vind je op de beschrijvende fiche van ieder campingdorp op onze website of in de brochure.

Wat zijn de mogelijke aankomst- en vertrekuren in een Yelloh! Village?

Voor de huuraccommodaties beginnen de aankomsten vanaf 17u en voor de kampeerplaatsen vanaf ‘s middags. Bij een late aankomst (na 19u buiten juli en augustus en na 21u in juli en augustus) vragen wij je het campingdorp te verwittigen.
Het vertrek moet gebeuren voor 10u voor de huuraccommodaties en voor 11u voor de kampeerplaatsen.

×
Laatst bezochte campings